Przejdź do głównej zawartości

The Hunger Games BookTag

Czeeeeść wszystkim ! Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić za to, że długo nic nie dodawałam, ale wogóle nie miałam czasu :( non stop się uczyłam i ze względu na bierzmowanie miałam pełno prób, mszy itp. Na szczęście już po bierzmowaniu, oceny poprawione, więc jestem wolna ! :D Jako, że brak czasu nie pozwalał mi pisać, ani też czytać nie mam dla was recenzji, ponieważ nie skończyłam jeszcze książki, ale za to zrobię BookTag ! :D  Nazywa się The Hunger Games Book Tag i zawiera pytania związane z książką. Miłego Czytania ! ^^

1. Która z książek jest twoją ulubioną z całej trylogii?
 Ja najbardziej lubię W Pierścieniu Ognia, ponieważ według mnie arena w tej części jest niesamowicie skonstruowana, wymyślając tak genialną arenę Suzanne przeszła chyba samą siebie :D W tej części poznajemy także Finnicka, który jest moją ulubioną postacią :3


 
2. Jak długo wytrwałbyś/wytrwałabyś w Głodowych Igrzyskach?
Nie mam zielonego pojęcia ;-; Napewno nie ma szans żebym je wygrała, jest nawet duże prawdopodobieństwo, że zaraz na początku bym odpadła bo na takich igrzyskach sprawność fizyczna jest bardzo ważna, a nie jest to moja najlepsza strona :P Ale z drugiej strony  liczy się też zdolność przetrwania, no wiecie rozpalenie ogniska, zdobycie jedzenia, schronienie, a w harcerstwie nabywamy takich umiejętności :D


3. Jaka według ciebie wydarzyła się najdziwniejsza rzecz w trylogii?
 Dziwnym momentem było to kiedy Katniss w drugiej części całuje się z Galem... tu niby kocha Peete, a zaraz całuje się z Galem. Dziwna była też wizyta Prezydenta Snowa w domu Katniss, sam prezydent Kapitolu pofatygował się by z nią pogadać ...

4. Jak dowiedziałam się o Igrzyskach Śmierci?
O Igrzyskach dowiedziałam się dzięki filmowi, zainteresował mnie zwiastun, więc poszłam do kina i to była bardzo dobra decyzja. Film bardzo mi się spodobał i postanowiłam dowiedzieć się o nim nieco więcej, no i okazało się, że są książki, więc wzięłam się za lekturę. Bardzo się cieszę, że to zrobiłam, gdyż te książki są niesamowite.



 
5. Twoja ulubiona postać z książek.
To zdecydowanie Finnick, którego odrazu pokochałam,  ( !!UWAGA SPOJLER dlatego to co stało się w trzeciej części było dla mnie wielkim szokiem ... Bolesnym szokiem, płakałam dniami i nocami ;-; !!)
Bardzo lubię też Haymitch'a i Rue ;-; :D

 
6.Jaki jest twój ulubiony moment z Igrzysk Śmierci?
Moim ulubionym momentem jest ten kiedy Katniss poznaje Finnicka oraz kiedy podczas  pokazu przed organizatorami, Katniss, ogarnięta wściekłością za ignorowanie jej, wypuszcza strzałę która przebija jabłko w ustach pieczonej świni. A i kiedy Katniss śpiewa " Hanging Tree"


 

 7. W jakim dystrykcie byś żyła?
Wydaje mi się , że w Dystrykcie Trzecim.  głównym przemysłem Dystryktu Trzeciego jest technologia. Specjlizują się w produkcji telewizorów i komputerów. Większość mieszkańców jest bardzo dobrze wykształcona w zakresie inżynierii, a ja mam takie plany by w przyszłości może zostać inżynierem :P

 8. Jaki jest według ciebie najbardziej emocjonalny moment w Igrzyskach?

                                        UWAGA SPOJLER
   Gdy Cinna zostaje zabity na oczach Katniss oraz gdy ginie Finnick
                                                      !!!!!!!!


9.Jaką jedyną rzecz zabrałabyś z domu na arenę?
Jakąś książkę....bo chce umrzeć przy mojej miłości ;-; xD


10. Jaki jest według ciebie najgorszy plan, jaki został wymyślony w całej trylogii?
 Najgorszy plan to chyba plan zniszczenia bariery na arenie, znaczy był on bardzo pomysłowy i nawet zaskakujący, no ale troszkę im nie wyszło, patrząc na to, że (SPOJLER) - porwano Peete ;-;

 11.Wymień postać, która jest twoim ulubionym czarnym charakterem.

Dość często się zdarza, że lubię czarne charaktery, natomiast w Igrzyskach nie ma takiego charakteru. Nienawidzę tych wszystkich, którzy stoją za Igrzyskami, Prezydenta Snowa to kompletnie nie da się lubić ;-; no może Effie... ale ona nie była taka całkiem zła, tylko na początku tak się wydawało, także no, nie ma w tej trylogii złej postaci, którą bym lubiła.



 12.Czego nie możesz się doczekać w filmie.

To wsumie są spojlery, także uwaga !! - Sceny kiedy Finnick chodzi nago *-* :P oraz tych scen kiedy Katniss i Peeta są już starzy i mają dzieci :3 

No, to już wszystko.  Mam nadzieję, że podobało wam się :D 

P.S.  Wybrałam ten BookTag ze względu na pojawienie się pierwszego zwiastuna drugiej części Kosogłosa, matulu nie moge się doczekać filmu *-*

 
                                                                                        Kate

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PAPIEROWE MIASTA - JOHN GREEN

tytuł oryginalny: Paper twons tytuł polski: Papierowe miasta autor: John Green ilość stron: 395    " She loved mysterious so much that she became one "  Osiemnastoletni Quentin (Q)  Jacobsen jest od zawsze zakochany po uszy w Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie byli świadkami samobójstwa. Margo po tym nie zwracała większej uwagi na Q. Aż do  pewnego wieczoru, kiedy  wkrada się do jego pokoju w stroju nindży i prosi go o pomoc w zemście- wciagając go w noc pełną przygód.Zmienia na zawsze jego życie...n astępnego dnia tajemniczo znikając. Zaniepokojony ( i zakochany ) Quentin postanawia jej poszukać. Znajduje wiele wskazówek, które jak mu się wydaje zostawiła specjalnie dla niego Margo. Wraz z przyjaciółmi ( Benem, Radarem i Lacey ) wyrusza w podróż samochodem. Przemierza wiele kilometrów by odnaleźć dziewczynę. Podczas tej podróży dowiaduje się, że ludzie w rzeczywistości są zupełnie inni niż nam się wydaję... Quentin to naprawdę fajna postać, bard

SHADOWHUNTERS CZYLI DARY ANIOŁA JAKO SERIAL #1

Po porażce jaką okazał się film Dary Anioła myśląc, że będzie druga cześć stwierdziłam, że pewnie nie poprawią się w drugiej części. Okazało się jednak, że prawdopodobnie nie będzie drugiej części. Niedługo po tym  pojawiła się informacja o serialu. Cały fandom zwariował na wieść o tym. Nie mogłam się doczekać jakichkolwiek informacji na ten temat. I w końcu pojawiło się pierwsze ogłoszenie nowej obsady. Sprawiło to, że fani TMI bardzo się podzielili na tych, którzy wolą filmową i serialową obsadę. Szczerze według mnie obydwie są świetne. Tak stwierdziłam po tym jak zobaczyłam kto zagra serialowego Jace'a. Dominic Sherwood wydaje się przynajmniej dla mnie świetnym Jacem. Później poznaliśmy Simona, Clary i resztę głównej obsady, która po charakteryzacji świetnie wpasowuje się w swoje rolę, zobaczymy jak będą je odgrywać, ale jestem dobrej myśli. Mimo, że nie widziałam jak grają, ich krótkie filmiki o tym, że dziękują za wsparcie wszystkim fanom sprawiły, że odrazu ich pokochał

APOLLO I BOSKIE PRÓBY: UKRYTA WYROCZNIA - RICK RIORDAN

tytuł oryginału:  The Trials of Apollo, Book One: The Hidden Oracle tytuł polski: Apollo i boskie próby: Ukryta wyrocznia autor: Rick Riordan ilość stron: 351 ocena: 9/10 Apollo uwielbiał być bogiem, wzbudzać w ludziach strach i podziw lecz nigdy nie pomyś lał by, że Zeus zmieni go w człowieka. Słabego, z trądzikiem, bez kaloryfera i bez żadnych boskich mocy. Teraz w r az z pomocą przyjaciół musi stawić czoła potę ż nym wrog om .