Przejdź do głównej zawartości

BOOK HAUL




Hey! Na początku nie myślałam, że będę robić Book Haul, ale stwierdziłam, iż kupuje tyle książek,że nie zaszkodzi zrobić. Większość książek  nie czytam wtedy kiedy bym chciała i najczęściej lądują na kupce do przeczytania, która u mnie zawiera pewnie z pięćdziesiąt książek. Postanowiłam więc, że co jakiś czas będę robić Haul aby te książki nie popadły w zapomnienie. Tym razem chciałabym Wam przedstawić książki, które kupiłam przez ostatnie dwa tygodnie. Wiem, że jestem uzależniona od kupowania, ale jak widzę promocje na książki nie umiem się opanować (jak nie ma promocji też nie umiem dlatego rzadko odwiedzam księgarnie). To mój pierwszy Book Haul więc mam nadzieje, że dobrze go przyjmiecie. Zaczynajmy ;)

,,Tego lata stałam się piękna "  Jenny Han 
 Nie zabardzo wiem o czym jest ta książka, ale była na promocji w empiku, a kupowałam jedną książkę tej autorki, więc stwierdziłam, że kupię też tą , a po za tym  wole mało wiedzieć o książce bo wtedy bardziej mnie interesuje. Wiem tylko że jest to pierwszy tom trylogii o trójce przyjaciół.




,,Do wszystkich chłopaków, których kochałam " Jenny Han

Jest kolejną książka, kupioną na promocji. Od dawna chciałam kupić tę powieść. Opowiada ona historie dziewczyny, która nie radzi sobie z zakochaniem i dlatego do każdego chłopaka, którego dażyła uczuciem, pisała listy lecz nigdy ich nie wysłała. Pewnego dnia wszyscy chłopacy dostają owe listy. Cała historia wydaje się interesująca i bardzo mnie zaciekawiła.
  
 ,, Korona w mroku " Sarah J. Maas 
  
Drugi tom opowieści ( pierwszą ma ale jeszcze nie przeczytałam wiec proszę bez spojlerów ), którą zachwycają się wszyscy. Stwierdziłam, że jak jest promocja to też  kupie drugi tom gdyż nie lubię czytać pierwszego tomu nie mając w pogotowiu drugiego.




  






,, Płapka uczuć "  Colleen Hoover

Colleen Hoover ostatnio stała się bardzo popularna, jej powieści robią niesamowitą furorę, więc stwierdziłam, że najwyższy czas zapoznać się jej twórczością. Książka opowiada historię dziewczyny i chłopaka i ich trudnej miłości. Z tego co czytałam powieści tej autorki wyróżniają się na tle miłosnych książek bardzo zawiłą fabułą.









,,Córka dymu i kości "  Laini Taylor

,,Karou prowadzi podwójne życie: jedno w Pradze jako utalentowana i tajemnicza artystka, drugie w sekretnym sklepie, gdzie rządzi Brimstone – Dealer Marzeń. Karou nie wie, skąd przybywa i czy jest tylko człowiekiem. Nie wie, po co wyrusza przez magiczny portal na ryzykowne wyprawy." - opis z empiku.
Po przeczytaniu całego opisu, po prostu musiałam mieć tą książkę. Wydaje mi się że będzie epicka i potwierdziło mi to kilka osób.

 ,,Ognisty tron " Rick Riordan 

Drugi tom Kronik Rodu Kane, w której rodzeństwo musi zmierzyć się z budzącymi się złymi bogami z mitologii egipskiej. Pierwszą część przeczytałam już jakiś rok temu, a ponieważ mój ukochany Percy się skończył, postanowiłam skończyć tę serię też, lecz nie jest to jedyny powód, dawno nie czytałam nic Ricka, a jego książki są niesamowite, a ich humor zawsze poprawia mi nastrój.








,,Każdego dnia" David Levithan

Młody chłopak codziennie budzi się w ciele innej osoby, przyzwyczaił się do tego i stara się jak najmniej angażować w życie tych osób. Aż pewnego dnia budzi się w ciele chłopaka i poznaje jego dziewczynę, dla której łamie zasadę nie angażowania się. Książka bardzo mnie zaciekawiła oryginalnym pomysłem.







,, Malfetto. Mroczne piętno " Marie Lu

Kiedy dowiedziałam się, że wydają to w Polsce byłam strasznie podekscytowana. Kocham Marie i jej Trylogię Rebeliant, która jest jedną z moich ulubionych dystopii dlatego nie mogłam się doczekać jej kolejnego dzieła. Unikałam wszystkich wzmianek o tej książce bo jak wspominałam nie lubię wiedzieć dużo o książce lecz mimo to dowiedziałam się, że jest pisana z perspektywy złego charakteru, no może nie dokońca, gdyż ma ona moc która wywołuje mrok. ( mogłam coś pomieszać więc przepraszam).

Dwie następne pozycje ciężko zakwalikować do książek ale stwierdziłam, że uwzględnię mangę i light novele gdyż są tego warte.

,,Jak zostałam bóstwem ?" Julietta Suzuki

Jest to pierwszy tomik o historii młodej dziewczyny Nanami, która przez przypadek zostaje bóstwem. Razem z jej służącym Tomoe uczy się jak być bóstwem oraz przeżywają różne przygody. Mangę znałam już dawno gdyż czytam ją na bieżąco po ang, lecz jestem zwolenniczką posiadania mang. Historia jest przezabawna i słodka lecz nie do przesady. Jakby ktoś chciał przeczytać lekką mangę serdecznie polecam.



 ,,Hunting for online demons" KattLett

Jest to pierwszy tom light novelki wydanej przez polską autorkę KattLett, której wszystkie dzieła niesamowicie mi się podobają. Historia powiada o ludziach, którzy potrafią widzieć duchy lecz nie są to ładne duszki, ale straszne, rozkładające się zjawy. Wszyscy ci ludzie spotykają się na stronie internetowej HOFD. Książka jest bardzo krótka ma chyba z 150 stron, lecz mimo to nie mogę się jej doczekać, gdyż bardzo podoba mi się styl pisania autorki.




 Wiem, że może się wydawać, że to niedużo książek, ale kupiłam je w dwa tygodnie. Nie mogę się już doczekać przeczytania tych książek. Może Wy już przeczytaliście którąś z tych książek, jak tak to co o niej myślicie ? A może chcecie którąś przeczytać ?
Piszcie ;)
Miłego dnia!


Komentarze

  1. http://magiaswiataksiazek.blogspot.com/ już zrecenzowała "Każdego dnia" może chcesz zerknąć?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PAPIEROWE MIASTA - JOHN GREEN

tytuł oryginalny: Paper twons tytuł polski: Papierowe miasta autor: John Green ilość stron: 395    " She loved mysterious so much that she became one "  Osiemnastoletni Quentin (Q)  Jacobsen jest od zawsze zakochany po uszy w Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie byli świadkami samobójstwa. Margo po tym nie zwracała większej uwagi na Q. Aż do  pewnego wieczoru, kiedy  wkrada się do jego pokoju w stroju nindży i prosi go o pomoc w zemście- wciagając go w noc pełną przygód.Zmienia na zawsze jego życie...n astępnego dnia tajemniczo znikając. Zaniepokojony ( i zakochany ) Quentin postanawia jej poszukać. Znajduje wiele wskazówek, które jak mu się wydaje zostawiła specjalnie dla niego Margo. Wraz z przyjaciółmi ( Benem, Radarem i Lacey ) wyrusza w podróż samochodem. Przemierza wiele kilometrów by odnaleźć dziewczynę. Podczas tej podróży dowiaduje się, że ludzie w rzeczywistości są zupełnie inni niż nam się wydaję... Quentin to naprawdę fajna postać, bard

SHADOWHUNTERS CZYLI DARY ANIOŁA JAKO SERIAL #1

Po porażce jaką okazał się film Dary Anioła myśląc, że będzie druga cześć stwierdziłam, że pewnie nie poprawią się w drugiej części. Okazało się jednak, że prawdopodobnie nie będzie drugiej części. Niedługo po tym  pojawiła się informacja o serialu. Cały fandom zwariował na wieść o tym. Nie mogłam się doczekać jakichkolwiek informacji na ten temat. I w końcu pojawiło się pierwsze ogłoszenie nowej obsady. Sprawiło to, że fani TMI bardzo się podzielili na tych, którzy wolą filmową i serialową obsadę. Szczerze według mnie obydwie są świetne. Tak stwierdziłam po tym jak zobaczyłam kto zagra serialowego Jace'a. Dominic Sherwood wydaje się przynajmniej dla mnie świetnym Jacem. Później poznaliśmy Simona, Clary i resztę głównej obsady, która po charakteryzacji świetnie wpasowuje się w swoje rolę, zobaczymy jak będą je odgrywać, ale jestem dobrej myśli. Mimo, że nie widziałam jak grają, ich krótkie filmiki o tym, że dziękują za wsparcie wszystkim fanom sprawiły, że odrazu ich pokochał

APOLLO I BOSKIE PRÓBY: UKRYTA WYROCZNIA - RICK RIORDAN

tytuł oryginału:  The Trials of Apollo, Book One: The Hidden Oracle tytuł polski: Apollo i boskie próby: Ukryta wyrocznia autor: Rick Riordan ilość stron: 351 ocena: 9/10 Apollo uwielbiał być bogiem, wzbudzać w ludziach strach i podziw lecz nigdy nie pomyś lał by, że Zeus zmieni go w człowieka. Słabego, z trądzikiem, bez kaloryfera i bez żadnych boskich mocy. Teraz w r az z pomocą przyjaciół musi stawić czoła potę ż nym wrog om .