Przejdź do głównej zawartości

TEEN WOLF BOOK TAG

TEEN WOLF BOOK TAG

Ostatnio popadłam w obsesje na punkcie Teen Wolf, w tydzień oglądnęłam wszystkie odcinki.(Sen jest dla słabych). W związku z tym stwierdziłam, że zrobię tag związany z tym serialem. Niektóre punkty zmieniłam. Nie przedłużając. 
Zaczynajmy!



Scott McCall czyli książka, która przerosła moje najśmielsze oczekiwania

Miałam bardzo niskie oczekiwania  co do książki Król kruków, a okazała się niesamowita, cała seria stała się  od razu moją ulubioną. Ogólnie  było wiele takich książek, ponieważ staram się nie oczekiwać zbyt dużo, żeby się nie rozczarować.




Stiles Stilinski czyli książka bądź bohater, dzięki której czuję się dobrze, nawet gdy jestem smutna 
 
Są dwie serie, które poprawiają mi humor choćby nie wiem co. To serie oczywiście o Harrym i Percym. To książki dzięki, którym pokochałam czytać i już chyba zawsze ze mną zostaną. P.S. Dylan to mój mąż i strasznie go kocham, chyba najbardziej z całej osady.

Alison Argent  czyli książkowy bohater/bohaterka której powierzyłabyś własne życie

Jest kilka postaci którym oddałabym życie np. Jace czy Liam. Ale chyba zawsze wybiorę Willa z Diabelskich maszyn. Oddałby życie dla przyjaciół i miłości, nadawał by się na pewno na obrońce. 

Lydia Martin czyli książka, która z pozoru wydaje się płytka, ale niesie za sobą głębsze przesłanie/zmusiła mnie do refleksji

Fangirl autorstwa Rainbow Rowell z pozoru wydawała mi się tylko historią o dziewczynie, która pisze fiction lecz szybko zobaczyłam w niej drugie dno.
Derek Hale czyli bohater, który jest na tyle zdeterminowany, żeby osiągnąć to co sobie zaplanował, nieważne jakim kosztem

Clancy Grey z Mrocznych umysłów zdecydowanie jest w stanie zrobić wszystko by dojść do swojego celu, nie ważne z jakimi czynami by się to wiązało. Ale jednak go lubię i zawsze zastanawiam się jaki by był gdyby nie był synem prezydenta.

 

 Jackson Whittemore  czyli bohater który udaje kogoś, kim nie jest

Najbardziej pasuje tutaj Mare z Czerwonej Królowej. Udaje srebrną, a tak naprawdę jest czerwoną. ( Mam nadzieję że Jackson wróci w sezonie 6)

 Malia Tate  czyli bohater który czuje się nieswojo w miejscu, w którym jest

Uważam, że dużo postaci zwłaszcza w książkach dystopijnych, czuje się nieswojo. Ale najbardziej pasuje tu Margo z Papierowych miast.
 
 Isaac Lahey  czyli smutna książka którą uwielbiam

Gwiazd naszych wina autorstwa Johna Greena jest zdecydowanie najsmutniejszą książką w moim życiu. Pamiętam jak bardzo płakałam gdy ją czytałam. Mimo że jest bardzo smutna to i tak kocham tą historię. P.S. Isaac to mój kolejny mąż.

 Chris Argent  czyli bohater, który jest jednocześnie czuły i wrażliwy, ale i silny i zdeterminowany

Liam z trylogii Mrocznych Umysłów. Z jednej strony nie zawahałby się zabić aby ratować siebie i przyjaciół a z drugiej jego miłość do Ruby, którą tak wspaniale pokazuje. Kocham go i jego brata.

 John Stilinski czyli książka która powinna zostać uznana za lekturę szkolną.

Cud chłopak autorstwa Raquela J. Palacio. Książka opowiada historie chłopca, który urodził się z modyfikacją twarzy i po raz pierwszy idzie do normalnej szkoły gdzie dzieci raczej nie rozumieją inności. Powieść naprawdę porusza i uczy akceptować siebie oraz innych a także aby nikogo nie oceniać po wyglądzie. 

 Melissa McCall czyli książka, która otworzyła mi oczy na pewne sprawy

Nie wiem dokładnie jak odpowiedzieć na to pytanie, gdyż prawie każda książka sprawia, że zastanawiam się nad czymś. Ale ostatnio skończyłam czytać Światło, którego nie widać, które uświadomiło mi jak bardzo woja potrafi skrzywdzić ludzi, którzy na to nie zasługują.

 Peter Hale czyli czarny charakter, który jednocześnie kocham i nienawidzę

Warner z Dotyku Julii. Po pierwszej części nie mogę stwierdzić czy jest dobry czy też jest psychopatą. Ale jest w nim coś co polubiłam. Zobaczymy z następnej części.

 Aiden i Ethan czyli ulubiona para bądź grupa przyjaciół

Moją ulubioną grupą przyjaciół zawsze pozostanie trio z Harrego Pottera. Dołączyła do nich też siódemka z Olimpijskich Herosów.

 Alan Deaton czyli książka, do której wracam kiedy mam czytelniczego kaca

Zazwyczaj są to fragmenty Harry'ego lub Percy'ego, chociaż ostatnio też Fangirl.

 Kira Yukimura  czyli książka, którą przeczytałam, nie wiedząc o niej kompletnie nic

Bardzo dawno, kiedy zaczynałam czytać, mama miała mi kupić jakąś książkę, już nie pamiętam, a ponieważ jej nie było kupiła mi Mechanicznego anioła. Byłam wściekła nie znałam książki, autorki nic ale, że nie miałam co czytać, zaczęłam Mechanicznego Anioła... i zakochałam się w świecie Nocnych Łowców i Willu też <3 

 Liam Dunbar czyli książka która tak mnie oczarowała okładką, że musiałam ją kupić

Kiedy zobaczyłam okładkę Dotyku Julii musiałam ją kupić, nawet się nie zastanowiłam po prostu wzięłam. Te oczy są nieziemskie, tak samo jak Dylan <3 Uwielbiam jak gra Liama, jest taki słodki.
 Jordan Parrish czyli książka, na którą zwróciłam uwagę dzięki opisowi.

Konkurs autorstwa Julie Murphy bardzo zaciekawił mnie opisem. Oczywiście książkę kupiłam i już przeczytałam bo ma tylko 300 stron ale jest naprawdę świetna. Totalnie 10/10. 

 Theo Raeken czyli bohater, którego mam ochotę zabić (to musiałam zmienić )

Czytaliście Czerwoną królową jak nie powiem, że brat Cala jest jak Theo. Tyle w tym temacie. Ale nie można pominąć tego, że aktor Cody Christian jest moim kolejnym mężem. Cudowny jest!

 Bobby Finstock/ Coach czyli najśmieszniejszy bohater ever

Percy jest najzabawniejszy. Przy wszystkich częściach świetnie się bawiłam. Jego poczucie humoru plus sarkazm w każdej sytuacji, najczęściej grożącej śmierci, sprawiły , że go kocham.

Sciles czyli najwspanialsza para przyjaciół:)

Oczywiście Jem i Will. Pod wieloma wglądami wydają mi się bardzo podobni do Scotta i Stilesa. Kocham ich bardzo i zdecydowanie są najwspanialszą parą przyjacł <3
 Obydwoje należą do moich ulubionych postaci. 




 
To by było na tyle. Mam nadzieję, że Wam się podobało. I wszystkim którzy nie oglądali, oglądnijcie!!!! Naprawdę warto pierwszy sezon średni ale od połowy drugiego już jest tylko lepiej. Plus wszędzie jest Dylan O'brien. Każda scena z nim jest świetna. Zakochacie się !

~Ala 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PAPIEROWE MIASTA - JOHN GREEN

tytuł oryginalny: Paper twons tytuł polski: Papierowe miasta autor: John Green ilość stron: 395    " She loved mysterious so much that she became one "  Osiemnastoletni Quentin (Q)  Jacobsen jest od zawsze zakochany po uszy w Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie byli świadkami samobójstwa. Margo po tym nie zwracała większej uwagi na Q. Aż do  pewnego wieczoru, kiedy  wkrada się do jego pokoju w stroju nindży i prosi go o pomoc w zemście- wciagając go w noc pełną przygód.Zmienia na zawsze jego życie...n astępnego dnia tajemniczo znikając. Zaniepokojony ( i zakochany ) Quentin postanawia jej poszukać. Znajduje wiele wskazówek, które jak mu się wydaje zostawiła specjalnie dla niego Margo. Wraz z przyjaciółmi ( Benem, Radarem i Lacey ) wyrusza w podróż samochodem. Przemierza wiele kilometrów by odnaleźć dziewczynę. Podczas tej podróży dowiaduje się, że ludzie w rzeczywistości są zupełnie inni niż nam się wydaję... Quentin to naprawdę fajna postać, bard

SHADOWHUNTERS CZYLI DARY ANIOŁA JAKO SERIAL #1

Po porażce jaką okazał się film Dary Anioła myśląc, że będzie druga cześć stwierdziłam, że pewnie nie poprawią się w drugiej części. Okazało się jednak, że prawdopodobnie nie będzie drugiej części. Niedługo po tym  pojawiła się informacja o serialu. Cały fandom zwariował na wieść o tym. Nie mogłam się doczekać jakichkolwiek informacji na ten temat. I w końcu pojawiło się pierwsze ogłoszenie nowej obsady. Sprawiło to, że fani TMI bardzo się podzielili na tych, którzy wolą filmową i serialową obsadę. Szczerze według mnie obydwie są świetne. Tak stwierdziłam po tym jak zobaczyłam kto zagra serialowego Jace'a. Dominic Sherwood wydaje się przynajmniej dla mnie świetnym Jacem. Później poznaliśmy Simona, Clary i resztę głównej obsady, która po charakteryzacji świetnie wpasowuje się w swoje rolę, zobaczymy jak będą je odgrywać, ale jestem dobrej myśli. Mimo, że nie widziałam jak grają, ich krótkie filmiki o tym, że dziękują za wsparcie wszystkim fanom sprawiły, że odrazu ich pokochał

APOLLO I BOSKIE PRÓBY: UKRYTA WYROCZNIA - RICK RIORDAN

tytuł oryginału:  The Trials of Apollo, Book One: The Hidden Oracle tytuł polski: Apollo i boskie próby: Ukryta wyrocznia autor: Rick Riordan ilość stron: 351 ocena: 9/10 Apollo uwielbiał być bogiem, wzbudzać w ludziach strach i podziw lecz nigdy nie pomyś lał by, że Zeus zmieni go w człowieka. Słabego, z trądzikiem, bez kaloryfera i bez żadnych boskich mocy. Teraz w r az z pomocą przyjaciół musi stawić czoła potę ż nym wrog om .